Formulář reklamační protokol

       REKLAMAČNÍ PROTOKOL

Jméno, příjmení:

Adresa:

Telefon:

Číslo dokladu o koupi, datum prodeje:

Cena výrobku v době prodeje:

POPIS REKLAMOVANÉHO VÝROBKU, VADY, SLUŽBY:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ZPŮSOB VYŘEŠENÍ REKLAMACE:

  • Výměna zboží za nové ANO NE
  • Vrácení peněz za zboží ANO NE
  • Změna velikosti ANO NE (__________________)
  • Jiné:____________________________________________________________________________________________________

Výrobek, zboží bylo převzato k reklamaci dne:

Zboží odesláno na adresu:

 

 

Postup reklamace:

 

 

 

 

 

 

Reklamace vyřešena, ukončena dne:

 

Způsob vyřešení reklamace:

 

Podpis prodejce:

 

Podpis reklamující osoby:

 

 

Reklamace a její náležitosti bude probíhat dle platných norem nového občanského zákoníku, a lhůta pro její vyřízení je 30 kalendářních dnů od data převzetí zboží do reklamace. Prodávající si vyhrazuje právo pozměnit způsob vyřešení reklamace, pokud není situace jednoznačná a není jiné řešení, ale vždy jen ku prospěchu reklamující osoby. Převzetím zboží z reklamace reklamující souhlasí se způsobem vyřízení této reklamace.