Formulář reklamační protokol
REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Jméno, příjmení:
Adresa:
Telefon:
Číslo dokladu o koupi, datum prodeje:
Cena výrobku v době prodeje:
POPIS REKLAMOVANÉHO VÝROBKU, VADY, SLUŽBY:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ZPŮSOB VYŘEŠENÍ REKLAMACE:
- Výměna zboží za nové ANO NE
- Vrácení peněz za zboží ANO NE
- Změna velikosti ANO NE (__________________)
- Jiné:____________________________________________________________________________________________________
Výrobek, zboží bylo převzato k reklamaci dne:
Zboží odesláno na adresu:
Postup reklamace:
Reklamace vyřešena, ukončena dne:
Způsob vyřešení reklamace:
Podpis prodejce:
Podpis reklamující osoby:
Reklamace a její náležitosti bude probíhat dle platných norem nového občanského zákoníku, a lhůta pro její vyřízení je 30 kalendářních dnů od data převzetí zboží do reklamace. Prodávající si vyhrazuje právo pozměnit způsob vyřešení reklamace, pokud není situace jednoznačná a není jiné řešení, ale vždy jen ku prospěchu reklamující osoby. Převzetím zboží z reklamace reklamující souhlasí se způsobem vyřízení této reklamace.